Prillide parandus ja hooldamine

Prillide parandus

Remondime purunenud prille, kui nende parandamine on võimalik. Võid tulla oma katkiste prillidega meie kauplusesse, kus koos teenindajaga otsustatakse, kas prillide parandamine on võimalik. Prille pole alati võimalik parandada ootetööna, mõned tööd võtavad kauem aega ja tehakse meie töökojas. Kaupluses saab teha tavalisi hooldustöid nagu raamide painutamine, ninapatjade vahetus, kruvide pingutamine jms. Parandus- ja hooldustööd tehakse hinnakirja alusel, Instrumentariumi püsikliendile on hind soodsam.

 

Kuidas prille hooldada? prillide parandus

Prille pestakse leige vee ja pehmetoimelise pesuainega, klaasid kuivatatakse pehme rätikuga. Prillipuhastuslapp on abiks reisil olles või kui veega puhastamine ei ole võimalik.

Prille hoitakse toosis, mis kaitseb neid löökide ja kriimustuste eest.

 

Kontoriprillid tööl – kas tööandja kompenseerib tööprillide hinna?

Kontori- või muud tööprillid võivad kuuluda tööandja kompensatsiooni alla. Kontoritööks vajatakse lähiprille ja mida nõrgemaks silmade kohandumisvõime vanusega on muutunud, seda muutlikum võib eri töökaugusteks vajalik lähitugevus olla. Sel juhul vajatakse töökohal prille, mis tagavad kogu töökoha ulatuses selge nägemise. Siinkohal on sobivad nt mitmevaatelised lähitöö prilliklaasid. Opometrist oskab professionaalina leida parima lahenduse vastavalt Sinu nägemise ja töökoha tingimustele.

 

Milline on prillidele antav rahulolu garantii?

1. Rahulolu garantii

Uute prillidega käib kaasas kolmekuuline rahulolu garantii. Kui Sa mingil põhjusel pole soetatud prillidega rahul, võid vahetada need kolme kuu jooksul uute sama hinnaga prillide vastu, tasuda tuleb vaid prilliklaaside eest. Kallimate prillide saamiseks tuleb hinnavahe juurde maksta.

2. Prillide eluaegne hooldus

 

Instrumentariumist ostetud prillidele pakume eluaegset hooldust tasuta. Tasuta hoolduse alla kuulub kruvide pingutamine ja sangade painutamine. Tavalisest kasutamisest tingitud osade kulumist ei arvestata tasuta hoolduse alla.

 

Loe lisa püsikliendiprogrammist

 

Klienditagasiside andmine

Tagasisidet oled oodatud andma siin.

Kliendid, kes on ostnud prillid ja kelle kontaktandmetes on e-posti aadress, saavad prilliostust umbes nädala möödudes e-kirja kutsega osaleda kliendirahulolu uuringus. E-kirjas on parool, millega klient saab vastata küsitlusele elektrooniliselt.